.

.
"Człowiek, którego energie zaczynają się przelewać - musi się łączyć: z ludźmi, ze zwierzętami, z drzewami, a nawet ze skałami. Jeśli idzie po ziemi, łączy się z ziemią, jeśli pływa w rzece, łączy się z rzeką, jeśli patrzy na gwiazdy, łączy się z gwiazdami. Ale przede wszystkim człowiek taki znajduje swoje centrum i łączy się ze samym sobą". (Osho)

Nie jesteś kroplą w oceanie. Jesteś całym oceanem zawartym w kropli. (Rumi)


Obserwuj Mar

Traductor
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese

Starsza

zawsze chciałam być starsza
teraz jestem
po drodze wiele spraw
straciło już znaczenie
jest pamięć lat i dat
i zbiory różnych wspomnień
wygodnie ułożone
w odległym czasie przeszłym

wino spokojniej uderza do głowy
ale mocniej
fale płyną wolniej, docierają głębiej
jeszcze wciąż pozwalam
na ujęcia z bliska
by potem dojrzeć wszystko
z pewnego oddalenia

jesienne krople życia
wsiąkają w moją skórę
lecz jeszcze kilka słów
dopiszę w tej powieści
nieustanne przemijanie
pogłębia rysy ciała
cóż, zawsze chciałam być starsza
teraz jestem

(obraz: net)