.

.
"Człowiek, którego energie zaczynają się przelewać - musi się łączyć: z ludźmi, ze zwierzętami, z drzewami, a nawet ze skałami. Jeśli idzie po ziemi, łączy się z ziemią, jeśli pływa w rzece, łączy się z rzeką, jeśli patrzy na gwiazdy, łączy się z gwiazdami. Ale przede wszystkim człowiek taki znajduje swoje centrum i łączy się ze samym sobą". (Osho)

Nie jesteś kroplą w oceanie. Jesteś całym oceanem zawartym w kropli. (Rumi)


Obserwuj Mar

Traductor
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese

Myśli niepokojące

Taniec myślami po przeszłości
zdarza mi się rzadko.
Dziś się zdarzył,
sprowokowany chyba marzeniem
pewnej owieczki.



Przejrzawszy swoje życie
z perspektywy lat, pomyślałam:
znając kolejne wydarzenia,
co, kiedy, z kim i dlaczego -
jak wiele rzeczy nie zrobiłabym,
jak wiele z tych, co nie zrobiłam,
zrobiłabym jednak
i jak wiele jest takich,
które zrobiłabym zupełnie inaczej.
Czyli: wiedzieć to, co wiem dziś,
ale cofnąć się o parędziesiąt lat
i zacząć raz jeszcze,
z doświadczeniem, z rutyną,
bardziej znając samą siebie.

Moja droga byłaby tak zupełnie inna
i odległa od tej, którą poszłam
i na której jestem,
że jest to po prostu niepokojące.
I jakże kuszące...

I jakże niemożliwe.